Uwaga na dane osobowe!

Zobacz więcej

Uwaga na dane osobowe!

Na pewno zbierasz i przetwarzasz dane osobowe. Dotyczy to zarówno danych pracowników i klientów, które znajdują się w Twoich zasobach, jak i danych użytkowników, którzy logują się na Twojej stronie, zamawiają newsletter czy składają zamówienia.Twoim prawnym obowiązkiem jest dbanie o bezpieczne przechowywanie danych osobowych. – Obok danych takich jak imię i nazwisko czy adres zamieszkania, […]

Zakup bazy mailingowej firm – dlaczego nie warto?

Zobacz więcej

Zakup bazy mailingowej firm – dlaczego nie warto?

82% marketerów w sektorach B2B i B2C wykorzystuje w swoich działaniach email marketing. Nic w tym dziwnego, skuteczność tego kanału komunikacji zostawia daleko w tyle social media czy reklamę display. Właśnie dlatego, dla początkujących email marketerów, pokusa zakupienia (zamiast samodzielnego zbudowania) bazy mailingowej jest tak duża. Zastanawiasz się czy taka inwestycja ma sens? Zanim podejmiesz […]

E-mail marketingowy słownik

Zobacz więcej

E-mail marketingowy słownik

Przy zlecaniu wysyłki mailingów do baz zewnętrznych ważne, żebyś znał wszystkie terminy, jakimi operuje dom mediowy. Poniżej prezentujemy listę najczęściej występujących zwrotów, z jakimi spotkasz się przy współpracy z brokerami. Adres internetowy Adres strony internetowej, na który zostanie przeniesiony użytkownik po jego kliknięciu lub wpisaniu w pasek adresu przeglądarki. Zwykle jest wyróżniony w tekście poprzez […]

Kiedy warto skorzystać z zewnętrznych baz odbiorców?

Zobacz więcej

Kiedy warto skorzystać z zewnętrznych baz odbiorców?

Załóżmy, że nie posiadasz jeszcze własnej bazy mailingowej, a jednocześnie masz świadomość, że zakup baz odbiorców jest niezgodny z prawem. Co teraz? Czy email marketing nie jest dla Ciebie? Przynajmniej do czasu zbudowania własnej, wartościowej bazy subskrybentów? Niekoniecznie. Wystarczy, że skorzystasz z usług brokerów mailingowych lub serwisów internetowych, oferujących usługi realizacji kampanii mailingowych. Usługa tego […]

Jak wysłać mailing do zewnętrznej bazy zgodnie z polskim prawem?

Zobacz więcej

Jak wysłać mailing do zewnętrznej bazy zgodnie z polskim prawem?

Komunikacja email marketingowa opiera się na strategii inbound marketingu. Operuje ona na działaniach, które dają możliwość odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy komunikatu reklamowego. Strategia ta jest również ściśle powiązania z koncepcją permission marketingu,stworzoną przez Setha Godina, zgodnie z którą odbiorca sam musi wyrazić jasną zgodę i chęć otrzymywania danej informacji. Głównym celem takiego podejścia jest komunikacja z odbiorcą realnie zainteresowanym naszą ofertą. W skrócie – pozwala odbiorcy na samodzielne odnalezienie reklamodawcy oraz interakcję z oferowanymi przez niego produktami.

Czym jest projekt Legalna Baza?

Zobacz więcej

Czym jest projekt Legalna Baza?

Email marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposób pozyskania klienta. Mimo pojawiania się nowych kanałów (np. social media), email pozostaje wciąż lepszym sposobem dotarcia do klienta, plasując się tuż za działaniami SEO (wyszukania organiczne) oraz kampaniami CPC.

Jaką rolę w email marketingu odgrywa wysyłka do baz zewnętrznych?

Zobacz więcej

Jaką rolę w email marketingu odgrywa wysyłka do baz zewnętrznych?

Email to najstarsza i jednocześnie najbardziej rozpowszechniona forma komunikacji internetowej. Obecnie niermal każdy, bo aż 97% polskich internautów korzysta z poczty elektronicznej (IAB Polska, Raport Strategiczny Internet 2014). Na atrakcyjność kampanii email wśród marketerów ma również wpływ wysokie ROI. Zgodnie z wynikami raportu DMA National Client Email Report 2015 – 1 dolar zainwestowany w email […]